Сервіс IT Консьєрж в Києві

Сервіс IT Консьєрж – популярна сучасна бізнес-послуга  для юридичних осіб (B2B), суть якої полягає в передачі обов’язків реалізації деяких бізнес-процесів третій особі. Ключова перевага послуги IT Консьєрж комп’ютерної техніки — значне збереження ресурсів і часу Вашого персоналу.

Чому варто замовити послуги IT Консьєрж у нас:

    • Гарантуємо оптимальну роботу техніки і оперативно вирішуємо проблеми, які виникли.
    • Ми професійна команда з багаторічним досвідом роботи в даній сфері.
    • Оптимізуємо витрати і пропонуємо гнучку систему пакетів послуг.
    • Закріплюємо за Вами особистого персонального менеджера, який відповідає за цілодобову технічну підтримку.
    • Збережемо повну конфіденційність і забезпечимо інформаційну безпеку.

Ми пропонуємо повний спектр послуг сервісу IT Консьєрж

Налаштування комп’ютерної техніки, оргтехніки і смартфонів

Діагностуємо, ремонтуємо і модернізуємо техніку в офісі клієнта або в нашому сервісному центрі. Є власний склад запчастин для оперативної заміни несправних комплектуючих. Надаємо допомогу з покупкою нової техніки і її налаштуванню.

Послуги системних адміністраторів

Швидка і кваліфікована комп’ютерна допомога персоналу в віддаленому режимі або з виїздом співробітника в офіс. Налаштування робочого місця і серверного обладнання. Планові профілактичні роботи і оновлення програмного забезпечення.

Заправка та відновлення картриджів

Швидка заправка картриджів для лазерних та струменевих принтерів з гарантією якості. Доступні варіанти заправки як у офісі з виїздом інженера, так і в нашому сервісному центрі з подальшою доставкою по місту Києву.

Корпоративні сервіси

Налаштування корпоративної пошти, контролю доступу, антивірусного захисту, хмарного зберігання даних і резервного копіювання. Установка спеціалізованих програм необхідних для роботи співробітників.

Локальна мережа та інтернет

Налаштування мережевого обладнання, створення захищених VPN, безшовного WiFi зв’язку. Монтажні роботи з прокладання кабельних мереж, монтаж обладнання для відеоспостереження або телефонії.

Наша компанія займається IT підтримкою офісів малого і середнього бізнесу, обслуговуємо державних і комерційних підприємств, фірм та організацій Києва. Укладаємо договір на абонентське обслуговування, на основі якого буде відбуватися налаштування комп’ютерної техніки (налагодження локальних мереж, профілактика і запобігання можливих несправностей.

Під час запланованих відвідувань підприємства замовника фахівці діагностуватимуть і усуватимуть комп’ютерні несправності, проводитимуть тестування роботи антивірусної системи і покращуватимуть функціонал ПК.

Щодо адміністрування ПК, робота системного адміністратора полягає в проведенні резерву копіювання бази даних, періодичному оновленні ОС та програмного забезпечення, підтримки чистоти офісної техніки та її необхідної модернізації.

Сервіс IT Консьєрж комп’ютерних систем, в свою чергу передбачає комплекс заходів, спрямованих на проектування, монтаж і прокладання кабелю по кабельних трасах.

Тарифні плани з абонентського обслуговування комп’ютерної та оргтехніки*

 Тарифні плани з абонентського обслуговування комп'ютерної та оргтехніки*   
Найменування послугСтандартБізнесПреміум
1Вартість обслуговування ПК на базі Windows/Linux/MacOS, грн/шт.250300400
2Вартість обслуговування ПК без фізичного доступу ВІДАЛЕННО (тІльки програмна частина ), грн./шт.190230300
3Вартість обслуговування офісного сервера на базі Windows/Linux/MacOS, грн/шт.115013501950
4Вартість обслуговування (без ремонту) оргтехніки А-4, грн./шт.200250300
Вартість ремонту (без урахування вартості запчастин) оргтехніки А-4, грн./шт.350450550
5Вартість обслуговування оргтехніки А-3, грн./шт. (знижка від прайсової ціни)Прайс-лист0.10.2
6Вартість заправки/відновлення картриджів (знижка від прайсової ціни)0.150.20.3
7Вартість обслуговування маршрутизатора, грн./шт.550640890
8Термін реагування за необходності сервісного виїзда майстраДо 8-ми годинДо 6-ти годинДо 3-х годин
9Термін реагування при віддаленій підтримціДо 120 хв..До 60хв.До 30хв.
10Кількість планових виїздів майстрів2 рази/міс4рази/місне обмеженно
11Віддалена технічна підтпримка за допомогою "TeamViewer Corporate"+++
12Консультування користувачів+++
13Налаштування безперебійного доступу до інтернету+++
14Налаштування Wi-Fi в офісі+++
15Антивірусний захист ПК і серверів+++
16Організація, налаштування, обслуговування і рішення проблем з роботою корпоративної електронної пошти+++
17Налаштування ПО, усунення неполадок в роботі ПО+++
18Обслуговування локальної комп'ютерної мережі+++
19Первинна діагностика та вирішення проблем в роботі серверів і ПК (залізо)+++
20Технічна підтримка IP телефонії+++
21Підбір та закупівля техніки та програмного забезпечення+++
22Взаємодія з сервіс центрами по гарантійному і негарантійному ремонту техніки+++
23Базова інвентаризація комп'ютерної техніки з періодичними аудитами+++
24Модернізація техніки+++
25Організація і міграція робочих місць, перенесення данних з одного пристрою на інший (підготовка нового робочого місця)+++
26Налаштування мобільних пристроїв (смартфони, планшети та ін.)**опція++
27Налаштування можливості віддаленої роботи з офісним сервером і ПК для співробітників+++
28Взаємодія з інтернет провайдерами+++
29Резервне копіювання даних (бекап)+++
30Виїзд до дата-центру для обслуговування сервера (якщо ДЦ знаходиться в у. Києві)+++
31Безкоштовна доставка обладнання в сервіс / з сервісу-++
32Реєстрація доменів, налаштування хостингу-++
33Моніторинг резервного копіювання-++
34Профілактична чистка комп'ютерної техніки***-Раз в рікРаз в півроку
35Розширення інвентаризації техніки (звіти, ручний облік периферії та ін.)--+
36Взаємодія з постачальниками інформаційних послуг (подрячіки систем типу бази 1С, сайти, відеоспостереження, СКД, інтегратори специфічних складних систем та ін.)--+
37Надання техніки на заміну на час ремонту--+
38Переїзд офісуопціяопціяопція
39Організація нової комп'ютеной мережі (СКС) "під ключ"опціяопціяопція
40Докладний аудит стану ІТ -інфраструктуриопціяопціяопція
41Наведення порядку в ІТ -інфраструктуриопціяопціяопція
42Аутстаффінг (надання ІТ- фахівців для тимчасової роботи в офісі клієнта)опціяопціяопція
43Послуги майстра в роботі клієнт-банк і іншого бух. ПО (1С, парус, М.E.Doc та ін.)опціяопціяопція
* Вартість робіт в міс / грн. без урахування вартості запчастин і витратних матеріалів
** Опція - послуга не входить в тариф, але може надаватися окремо, за запитом Замовника за додаткову оплату
***Профілактичний сервіс включає в себе: діагностику та аналіз пристрою, чистку компонентів пристрою від пилу, бруду, за допомогою спеціального обладнання, мастило механічних вузлів спеціальною рідиною.
Мінімальна вартість договору на абонентське обслуговування - від 2000,00 грн. / міс.