IT аутсорсинг – популярна сучасна бізнес-послуга для юридичних осіб (B2B), суть якої полягає в передачі обов’язків реалізації деяких бізнес-процесів третій особі. Ключова перевага послуги аутсорсинг комп’ютерної техніки — значне збереження ресурсів і часу Вашого персоналу.

Чому варто замовити послуги IT-аутсорсингу у нас:
-
- Гарантуємо оптимальну роботу техніки і оперативно вирішуємо проблеми, які виникли.
- Ми професійна команда з багаторічним досвідом роботи в даній сфері.
- Оптимізуємо витрати і пропонуємо гнучку систему пакетів послуг.
- Закріплюємо за Вами особистого персонального менеджера, який відповідає за цілодобову технічну підтримку.
- Збережемо повну конфіденційність і забезпечимо інформаційну безпеку.
Ми пропонуємо повний спектр послуг IT аутсорсингу
Налаштування комп’ютерної техніки, оргтехніки і смартфонів
Діагностуємо, ремонтуємо і модернізуємо техніку в офісі клієнта або в нашому сервісному центрі. Є власний склад запчастин для оперативної заміни несправних комплектуючих. Надаємо допомогу з покупкою нової техніки і її налаштуванню.
Послуги системних адміністраторів
Швидка і кваліфікована комп’ютерна допомога персоналу в віддаленому режимі або з виїздом співробітника в офіс. Налаштування робочого місця і серверного обладнання. Планові профілактичні роботи і оновлення програмного забезпечення.
Заправка та відновлення картриджів
Швидка заправка картриджів для лазерних та струменевих принтерів з гарантією якості. Доступні варіанти заправки як у офісі з виїздом інженера, так і в нашому сервісному центрі з подальшою доставкою по місту Києву.
Корпоративні сервіси
Налаштування корпоративної пошти, контролю доступу, антивірусного захисту, хмарного зберігання даних і резервного копіювання. Установка спеціалізованих програм необхідних для роботи співробітників.
Локальна мережа та інтернет
Налаштування мережевого обладнання, створення захищених VPN, безшовного WiFi зв’язку. Монтажні роботи з прокладання кабельних мереж, монтаж обладнання для відеоспостереження або телефонії.
Наша компанія займається IT підтримкою офісів малого і середнього бізнесу, обслуговуємо державних і комерційних підприємств, фірм та організацій Києва. Укладаємо договір на абонентське обслуговування, на основі якого буде відбуватися налаштування комп’ютерної техніки (налагодження локальних мереж, профілактика і запобігання можливих несправностей.
Під час запланованих відвідувань підприємства замовника фахівці діагностуватимуть і усуватимуть комп’ютерні несправності, проводитимуть тестування роботи антивірусної системи і покращуватимуть функціонал ПК.
Щодо адміністрування ПК, робота системного адміністратора полягає в проведенні резерву копіювання бази даних, періодичному оновленні ОС та програмного забезпечення, підтримки чистоти офісної техніки та її необхідної модернізації.
Аутсорсинг комп’ютерних систем, в свою чергу передбачає комплекс заходів, спрямованих на проектування, монтаж і прокладання кабелю по кабельних трасах.
Тарифні плани з абонентського обслуговування комп’ютерної та оргтехніки*
Найменування послуг | Стандарт | Бізнес | Преміум |
---|---|---|---|
Вартість обслуговування ПК на базі Windows/Linux/MacOS, грн/шт. | 220 | 260 | 370 |
Вартість обслуговування ПК без фізичного доступу ВІДАЛЕННО (тІльки програмна частина ), грн./шт. | 160 | 190 | 270 |
Вартість обслуговування офісного сервера на базі Windows/Linux/MacOS, грн/шт. | 1060 | 1260 | 1850 |
Вартість обслуговування оргтехніки А-4, грн./шт. | 150 | 200 | 250 |
Вартість обслуговування оргтехніки А-3, грн./шт. (знижка від прайсової ціни) | Прайс | 10% | 20% |
Вартість заправки/відновлення картриджів (знижка від прайсової ціни) | 15% | 20% | 30% |
Вартість обслуговування маршрутизатора, грн./шт. | 510 | 590 | 820 |
Термін реагування за необходимості сервісного виїзда | До 8-ми годин | До 6-ти годин | До 3-х годин |
Термін реагування при віддаленій підтримці | До 120 хв.. | До 60хв. | До 30хв. |
Необмежена кількість сервісних виїздів | + | + | + |
Віддалена технічна підтпримка за допомогою TeamViewer Corporate | + | + | + |
Консультування користувачів | + | + | + |
Налаштування безперебійного доступу до інтернету | + | + | + |
Налаштування Wi-Fi в офісі | + | + | + |
Антивірусний захист ПК і серверів | + | + | + |
Організація, налаштування, обслуговування і рішення проблем з роботою корпоративної електронної пошти | + | + | + |
Налаштування ПО, усунення неполадок в роботі ПО | + | + | + |
Обслуговування локальної комп'ютерної мережі | + | + | + |
Первинна діагностика та вирішення проблем в роботі серверів і ПК (залізо) | + | + | + |
Технічна підтримка IP телефонії | + | + | + |
Підбір та закупівля техніки та програмного забезпечення | + | + | + |
Взаємодія з сервіс центрами по гарантійному і негарантійному ремонту техніки | + | + | + |
Базова інвентаризація комп'ютерної техніки з періодичними аудитами | + | + | + |
Модернізація техніки | + | + | + |
Організація і міграція робочих місць, перенесення данних з одного пристрою на інший (підготовка нового робочого місця) | + | + | + |
Налаштування мобільних устройств (смартфони, планшети та ін.) | **опція | + | + |
Налаштування можливості віддаленої роботи з офісним сервером і ПК для співробітників | + | + | + |
Взаємодія з інтернет провайдероми | + | + | + |
Резервне копіювання даних (бекап) | + | + | + |
Виїзд в дата-центр для обслуговування сервера (якщо ДЦ знаходиться в у. Києві) | + | + | + |
Безкоштовна доставка обладнання в сервіс / з сервісу | - | + | + |
Реєстрація доменів, налаштування хостингу | - | + | + |
Моніторинг резервного копіювання | - | + | + |
Профілактична чистка комп'ютерної техніки | - | Раз в рік | Раз в півроку |
Розширення інвентаризації техніки (звіти, ручний облік периферії та ін.) | - | - | + |
Взаємодія з постачальниками інформаційних послуг (подрячіки систем типу бази 1С, сайти, відеоспостереження, СКД, інтегратори специфічних складних систем та ін.) | - | - | + |
Надання техніки на заміну на час ремонту | - | - | + |
Переїзд офісу | опція | опція | опція |
Організація нової комп'ютеной мережі (СКС) "під ключ" | опція | опція | опція |
Докладний аудит стану ІТ -інфраструктури | опція | опція | опція |
Наведення порядку в ІТ -інфраструктури | опція | опція | опція |
Аутстаффінг | опція | опція | опція |
Рішення проблем в роботі клієнт-банк і іншого бух. ПО (1С, парус, М.E.Doc та ін.) | опція | опція | опція |